Klachtencommissie Gezinshuis Ruya We zetten ons in om jou en jouw gezin zo goed mogelijk te ondersteunen, te behandelen en te begeleiden. Toch kan het gebeuren dat er misverstanden of ergernissen ontstaan of dat er iets fout gaat. Wij nemen signalen en klachten serieus en hebben een actieve houding om deze bespreekbaar te maken en ervan te leren. Als je een klacht hebt, hanteren de volgende werkwijze: Bespreek de klacht eerst met de gezinsouder of je hulpverlener, zodat we direct op zoek kunnen gaan naar een oplossing. Je kunt je klacht ook direct mailen naar de klachtencommissie van ons gezinshuis. De leden van deze commissie zijn. M.M.V. Mientjes (tinemientjes@hotmail.com) T.Tankir t.tankir@outlook.com We nemen dan direct contact met jou op. De klachtencommissie stuurt je een ontvangstbevestiging, onderzoekt je klacht en vraagt soms meer informatie op. Met de ontvangstbevestiging krijg je informatie over de werkwijze van de klachtencommissie en wanneer je een uitspraak kunt verwachten. Binnen vier weken na deze uitspraak krijg je bericht waarin staat wat zij met het oordeel van de klachtencommissie gaat doen. De klachtencommissie gaat altijd vertrouwelijk met jouw klacht om en heeft een geheimhoudingsplicht.
Klachtencommissie Gezinshuis Ruya We zetten ons in om jou en jouw gezin zo goed mogelijk te ondersteunen, te behandelen en te begeleiden. Toch kan het gebeuren dat er misverstanden of ergernissen ontstaan of dat er iets fout gaat. Wij nemen signalen en klachten serieus en hebben een actieve houding om deze bespreekbaar te maken en ervan te leren. Als je een klacht hebt, hanteren de volgende werkwijze: Bespreek de klacht eerst met de gezinsouder of je hulpverlener, zodat we direct opzoek kunnen gaan naar een oplossing. Je kunt je klacht ook direct mailen naar de klachtencommissie van ons gezinshuis. De leden van deze commissie zijn. M.M.V. Mientjes (tinemientjes@hotmail.com) T.Tankir t.tankir@outlook.com We nemen dan direct contact met jou op. De klachtencommissie stuurt je een ontvangstbevestiging, onderzoekt je klacht en vraagt soms meer informatie op. Met de ontvangstbevestiging krijg je informatie over de werkwijze van de klachtencommissie en wanneer je een uitspraak kunt verwachten. Binnen vier weken na deze uitspraak krijg je bericht waarin staat wat zij met het oordeel van de klachtencommissie gaat doen. De klachtencommissie gaat altijd vertrouwelijk met jouw klacht om en heeft een geheimhoudingsplicht.