Klachtencommissie Gezinshuis Ruya
We zetten ons in om jou en jouw gezin zo goed mogelijk te ondersteunen, te behandelen en te begeleiden. Toch kan het
gebeuren dat er misverstanden of ergernissen ontstaan of dat er iets fout gaat. Wij nemen signalen en klachten serieus en
hebben een actieve houding om deze bespreekbaar te maken en ervan te leren.
Als je een klacht hebt, hanteren de volgende werkwijze:
•
Bespreek de klacht eerst met de gezinsouder of je hulpverlener, zodat we direct op
zoek kunnen gaan naar een oplossing.
•
Je kunt je klacht ook direct mailen naar de klachtencommissie van ons gezinshuis. De
leden van deze commissie zijn.
•
M.M.V. Mientjes (tinemientjes@hotmail.com) T.Tankir t.tankir@outlook.com
We nemen dan direct contact met jou op.
De klachtencommissie stuurt je een ontvangstbevestiging, onderzoekt je klacht en vraagt soms meer informatie op. Met de
ontvangstbevestiging krijg je informatie over de werkwijze van de klachtencommissie en wanneer je een uitspraak kunt
verwachten. Binnen vier weken na deze uitspraak krijg je bericht waarin staat wat zij met het oordeel van de klachtencommissie
gaat doen. De klachtencommissie gaat altijd vertrouwelijk met jouw klacht om en heeft een geheimhoudingsplicht.
Klachtencommissie Gezinshuis Ruya
We zetten ons in om jou en jouw gezin zo goed
mogelijk te ondersteunen, te behandelen en te
begeleiden. Toch kan het gebeuren dat er
misverstanden of ergernissen ontstaan of dat er iets
fout gaat. Wij nemen signalen en klachten serieus en
hebben een actieve houding om deze bespreekbaar
te maken en ervan te leren.
Als je een klacht hebt, hanteren de volgende werkwijze:
•
Bespreek de klacht eerst met de gezinsouder of je
hulpverlener, zodat we direct opzoek kunnen gaan
naar een oplossing.
•
Je kunt je klacht ook direct mailen naar de
klachtencommissie van ons gezinshuis. De leden
van deze commissie zijn.
•
M.M.V. Mientjes (tinemientjes@hotmail.com)
T.Tankir t.tankir@outlook.com
We nemen dan direct contact met jou op.
De klachtencommissie stuurt je een
ontvangstbevestiging, onderzoekt je klacht en vraagt
soms meer informatie op. Met de
ontvangstbevestiging krijg je informatie over de
werkwijze van de klachtencommissie en wanneer
je een uitspraak kunt verwachten. Binnen vier weken
na deze uitspraak krijg je bericht waarin staat wat zij
met het oordeel van de klachtencommissie
gaat doen. De klachtencommissie gaat altijd
vertrouwelijk met jouw klacht om en heeft een
geheimhoudingsplicht.